Культурний центр ''Кінотеатр ''Київ''
сьогодні сеанси анонси новини фестивалі ціни зали кінотеатр реклама партнери
ГАРНИЙ ХЛОПЧИК / BEAUTIFUL BOY
Культурний центр “Кінотеатр “Київ”
01004, м. Київ,
вул. Велика Васильківська, 19

Бронювання квитків: (044) 234-7381
Довідка: (044) 234-3380

facebook.com/kievcinema


online


14.02.2019


8.02.2019


24.01.2019


14.02.2019


7.02.2019


7.02.2019


31.01.2019


14.02.2019


БЛОК  ФЕСТИВАЛЬНОГО  КІНО

Фестивальне кіно


    ОПИС ФЕСТИВАЛЯ

ФЕСТИВАЛЬ АМЕРИКАНСЬКОГО КІНО
"НЕЗАЛЕЖНІСТЬ"

21 - 28 лютого

Фільми демонструються мовою оригіналу з українськими субтитрами
In original language with Ukrainian subtitles





СИНІЙ ЗАЛ

     21.02.2019 р. / Thursday / четвер /
20-00 Восьмий клас / Eight grade / 2018 / 93 хв
     22.02.2019 р. / Friday / п’ятниця /
19-00 Beautiful Boy / Гарний хлопчик / 2018 / 120 хв
21-15 If Beale Street Could Talk / Якби вулиця Біл могла говорити / 2018 / 119 хв
     23.02.2019 р. / Saturday / суббота /
17-00 Can You Ever Forgive Me? / Ви зможете мені пробачити? / 2018 / 107 хв
19-00 BlacKkKlansman / Чорний КККлансмен (2018) / 135 хв
     24.02.2019 р. / Sunday / неділя /
17-00 Boom for Real: The Late Teenage Years of Jean-Michel Basquiat /
Баскія: Вибух реальності / 2017 / 78 хв
19-00 Beautiful Boy / Гарний хлопчик (2018) / 120 хв
     25.02.2019 р. / Monday / понеділок /
19-00 Mid90s / Середина 90-х (2018) / 85 хв
21-00 Can You Ever Forgive Me? / Ви зможете мені пробачити? / 2018 / 107 хв
     26.02.2019 р. / Tuesday / вівторок /
19-00 Восьмий клас / Eight grade / 2018 / 93 хв
21-00 If Beale Street Could Talk / Якби вулиця Біл могла говорити (2018) / 119 хв
     27.02.2019 р. / середа /
19-00 BlacKkKlansman / Чорний КККлансмен / 2018 / 135 хв
21-00 Mid90s / Середина 90-х / 2018 / 85 хв
 

Програма документального кіно
СІНЕМАТЕКА ЗАЛ

     22.02.2019 р. / Friday / п’ятниця /
19-00 The World Before Your Feet / Світ під твоїми ногами / 2018 / 96 хв
21-00 Inventing Tomorrow / Винайти завтра (2018) / 2018 / 105 хв
     23.02.2019 р. / Saturday / субота /
15-00 Лекція Андрія Алферова «Індівуд і Голлівуд. Історія одного роману» / Indiewood and Hollywood: A story of romance free / вхід вільний
17-00 Served Like a Girl / Служила, як дівчина / 2017 / 90 хв
18-30 Panel discussion / Дискусія після показу "Повернення: стереотипи та реалії" free / вхід вільний
20-30 Standing Up/ Стенд-ап / 2018 / 76 хв
     24.02.2019 р. Sunday /неділя /
13-00 The World Before Your Feet / Світ під твоїми ногами / 2018 96 хв
15-00 Лекція «П’ять кращих документалістів в історії американського кіно» / Top five documentary filmmakers in the history of American cinema free / вхід вільний
17-00 Hale County This Morning, This Evening/ Округ Гейл вранці та ввечері / 2018 / 76 хв
18-30 Balancing the Scales/ Врівноваження терезів / 2016 / США / 2016 / 56 хв
19-30 Tiny Shoulders, Rethinking Barbie / Тендітні плечі – переоцінка Барбі / 2018 / 92 хв
     25.02.2019 р. Monday / понеділок /
19-00 Standing Up/ Стенд-ап / 2018 / 76 хв
21-00 Obit. / Некрологи / 2016 / 93 хв
     26.02.2019 р. Tuesday / вівторок /
19-00 Balancing the Scales/ Врівноваження терезів / США / 2016 / 56 хв.
20-00 Q&A з режисером стрічки Sharon Rowen free / вхід вільний
21-00 Hale County This Morning, This Evening/ Округ Гейл вранці та ввечері / 2018 / 76 хв
     27.02.2019 р. / Wednesday / середа /
18-30  Тендітні плечі – переоцінка Барбі / Тендітні плечі, переосмислення Барбі / 2018 / 92 хв
20-00 Q&A з режисером стрічки Andrea Nevins free / вхід вільний
21-00 Obit. / Некрологи / 2016 / 93 хв
     28.02.2018 р. Thursday / четвер/
15-00 ІНДІ ЛАБ. Добірка короткого метру / Indi Lab 2019 shorts / 180 хв.



ПРОГРАМА ХУДОЖНІХ ФІЛЬМІВ

Ви зможете мені пробачити? (2018)
Can You Ever Forgive Me? (2018)



107 хвилин

Режисер:
Маріель Геллер
Сценарій:
Ніколь Голофсентер, Джефф Вітті
У ролях:
Мелісса Маккарті, Ричард Е. Ґрант, Доллі Веллс

Три номінації на “Оскара”. Загалом 36 нагород і 75 номінацій.

Під час 1970-80-х Лі Ізраель (Мелісса Маккарті) успішно заробляла на життя написанням біографій таких постатей, як Кетрін Гепберн, Таллула Банкгед, Есте Лаудер та Дороті Кілґеллен. Проте настає час, коли інтереси Лі Ізраель перестають цікавити широку аудиторію, і вона змушена вдатися до шахрайства – в чому її підтримує вірний друг Джек (Ричард Е. Ґрант)... Екранізація мемуарів “Чи зможете ви мені пробачити?” є втіленням правдивої історії відомої авторки, що писала про знаменитостей (а також любила котів).



Чорний КККлансмен (2018)
BlacKkKlansman (2018)



135 хвилин

Режисер:
Спайк Лі
Сценарій:
Чарлі Вочтел, Дейвід Рабіновіц, Кевін Віллмотт, Спайк Лі
У ролях:
Джон Дейвід Вошінґтон, Адам Драйвер, Лора Геррієр
Шість номінацій на “Оскара”. Загалом 26 нагород і 135 номінацій.

Самобутній режисер Спайк Лі представляє неймовірну правдиву історію американського героя. Дія відбувається у 1970-х: Рон Столлворт – перший афроамериканський детектив на службі поліційного відділку Колорадо Спринґс. Захоплений ідеєю прославитися, Столлворт безстрашно береться за небезпечне завдання – проникнути у Ку-клукс-клан під прикриттям та викрити цю організацію. Молодий детектив невдовзі залучається підтримкою досвідченого колеґи Філіпа Зіммермена (Адам Драйвер), щоб удвох працювати над найважливішим розслідуванням їхньої кар’єри. Їхня мета – припинити діяльність праворадикальної групи, яка саме намагається підчистити свою ненависницьку риторику, аби привернути симпатії широкої громадськості… Фільм створено продюсерською командою комедійного горора “Пастка”, торік відзначеного “Оскаром”.



Середина 90-х (2018)
Mid90s (2018)



85 хвилин

Режисер:
Джона Гілл
Сценарій:
Джона Гілл
У ролях:
Санні Суліч, Кетрін Вотерсон, Лукас Геджес

Номінація на нагороду “Тедді” Берлінського МКФ. Загалом одна нагорода та шість номінацій.

Стіві – милий 13-річний хлопчик, який от-от зірветься. Його мама любляча та уважна, але занадто прямолінійна, коли йдеться про її інтимне життя. Його старший брат – мовчазний і жорстокий задирака. Тому Стіві самостійно шукає своє місце в робітничому передмісті Лос-Анджелеса. І він його знаходить у скейтерській майстерні на Мотор-авеню…

ЗМІ ПРО ФІЛЬМ

Сценарист і режисер Джона Гілл показує радість і теплоту, що виникає при знаходженні друзів у час, коли соціальних медіа ще не було.

Мара Райнстін
Us Weekly


***

Дебютний повнометражний фільм сценариста і режисера Джони Гілла наділений одними з найкращих якостей, якими може володіти досвідчений актор, що взяв до рук камеру – акторські роботи настільки реалістичні, що персонажі буквально виходять за межі екрану.

Ерик Кон
indieWire




Гарний хлопчик (2018)
Beautiful Boy (2018)



120 хвилин

Режисер:
Фелік фон Ґренінґен
Сценарій:
Люк Дейвіс, Фелікс фон Ґренінґен
У ролях:
Стів Карелл, Тімоті Шаламе, Мора Тієрні

Номінація на “Золотого глобуса”. Загалом 6 нагород і 20 номінацій.

Заснований на двох книжках-бестселлерах батька й сина Дейвіда і Ніка Шеффів, фільм Фелікса фон Ґренінґена відтворює тяжкий та надихальний досвід перемог, поразок та зцілення в родині, що довгі роки бореться проти наркозалежності. “Гарний хлопчик” не приховує жорстких реалій родинної боротьби, але водночас надиво сповнений життя, любові та надії.

ЗМІ ПРО ФІЛЬМ

Шаламе мав би брати високі ноти у своїй грі, але ми не бачимо, як він грає. Це ознака акторської величі.

Ричард Ропер
Chicago Sun-TImes


***

Важкий і незабутній фільм.

Пітер Треверс
Rolling Stone




Якби вулиця Біл могла говорити (2018)
If Beale Street Could Talk (2018)



119 хвилин

Режисер:
Баррі Дженкінс
Сценарій:
Баррі Дженкінс, Джеймс Болдвін
У ролях:
Кікі Лейн, Стівен Джеймс, Реґіна Кінґ

Три номінації на “Оскара”. Загалом 65 нагород і 130 номінацій.

Час дії фільму “Якби вулиця Біл могла говорити” – початок 1970-х років, але насправді це позачасова зворушлива історія любові нерозлучної пари та міцної афроамериканської родини з погляду 19-річної Триш Риверс. Донька та майбутня дружина Триш детально згадує пристрасть, повагу та довіру, що об’єднали її з нареченим художником Алонзо Гантом на прізвисько Фонні. Вони були друзями з дитинства, а тепер стали відданими коханцями, які мріють про спільне майбутнє. Проте їхні плани різко змінюються після арешту Фонні за злочин, якого він не скоював… Глибоко інтимний та кінематографічно потужний фільм “Якби вулиця Біл могла говорити” вшановує наполегливі слова автора літературного першоджерела та образність, що змінює напрямки емоційних потоків під тиском нещадного й расистського світу. Режисер поетично перетинає часові межі, щоб показати нездоланну силу любові та людяності.

ЗМІ ПРО ФІЛЬМ

Цей фільм вдалий і як актуальна романтична історія, і як родинна драма, і я судовий трилер, і як гостросоціальний коментар. Видатний американський роман екранізовано у формі видатного американського фільму.

Ричард Ропер
Chicago Sun-Times


***

Це чисте кіно. Те, що Болдвін робить словами, пан Дженкінс відтворює візуально.

Майкл Філліпс
Chicago Tribune


***

Витвір соціального реалізму піднятий до вершин чистої краси власного ж голосу та гуманізму власного духу...

Пітер Дебрадж
Variety




Восьмий клас (2018)
Eighth Grade (2018)



93 хвилини

Режисер: Бо Бернем
Сценарій: Бо Бернем
У ролях: Елсі Фішер, Джош Гемілтон, Емілі Робінсон

Номінація на “Золотий глобус”. Загалом 44 нагороди і 69 номінацій.

У своєму дебютному повнометражному фільмі гуморист Бо Бернем кмітливо показує незграбність, тривогу, самоненависть і перетворення, які переживає дівчинка-підліток перед початком старшої школи. З огляду на те, що 27-річний гуморист, що працює в жанрі стенд-апу, сам здобув визнання ще в підлітковому віці завдяки YouTube, де він жартував над власними комплексами, Бернем як ніхто здатен розповісти цю історію про невпевнену школярку та її останні дні у восьмому класі, навіть попри те, що головна героїня на відміну від нього жіночої статі. Як і Бернем понад десятиліття тому, 13-річна Кайла використовує YouTube для самовираження – вона знімає блоґи з порадами, вдаючи з себе впевнену в собі особу. Але насправді Кайла замкнута й мовчазна як поряд зі своїм батьком-одинаком, так і зі своїми однокласниками, з якими спілкується здебільшого через посередництво Instagram та Twitter. Її відео на YouTube – вигадливий оповідний засіб, що дозволяє глядачам побачити приховані надії й сподівання дівчинки, ніби перед нами надихальний онлайн-щоденник. І саме реалізм є однією з найбільших переваг фільму “Восьмий клас”.



ПРОГРАМА ДОКУМЕНТАЛЬНИХ ФІЛЬМІВ

Врівноваження терезів (2016)
Balancing the Scales (2016)



58 хвилин

Режисер: Шерон Роувен

Шерон Роувен поєднала досвід 37-річної роботи юристом і 20-річної – кінорежисером, щоб розповісти історію жінок-юристів в Америці. У своєму новаторському фільмі «Балансування терезів» Шерон зняла інтерв’ю з представницями п’ятьох поколінь цієї професії, зокрема з суддею Верховного Суду Рут Бадер Гінзбург і відомою активісткою з прав людини Глорією Еллред, присвячені проблемам, з якими стикаються сьогодні жінки-юристи у Сполучених Штатах. Стрічку було показано на загальнонаціональних телеканалах США у 2017 році. Шерон продемонструвала фільм, у якому веде мову про гендерну рівність у професії юриста, деяким найбільшим фірмам і корпораціям світу, а також національним асоціаціям адвокатів і національним жіночим організаціям, у тому числі й Національній Асоціації жінок-юристів, та на Гарвардському саміті Національної асоціації адвокатів з питань збереження жінок у професії.



Тендітні плечі – переоцінка Барбі (2018)
Tiny Shoulders, Rethinking Barbie (2018)



92 хвилини

Режисер: Андреа Невінс

Барбі – найвідоміша лялька в історії, ікона моди і мішень для феміністок. Цей красномовний документальний фільм містить небачені раніше кадри, показує найбільші зміни, що відбулись з Барбі, та досліджує понад 60 років жіночої історії крізь призму 30-сантиметрової пластикової ляльки. За допомогою інтерв’ю з Ґлорією Стайнем, Роксаною Ґей, Пеґґі Оренстайн, інсайдерами компанії Mattel і культурологами, стрічка розкриває поступ і реґрес нещодавньої боротьби жінок за рівні права, а також показує шість десятиліть шокуюче сексистських ЗМІ та свідчення очевидців про винайдення та еволюцію Барбі.



Служила, як дівчина (2017)
Served Like a Girl (2017)



90 хвилин

Режисер: Ліса Геслов

Документальний фільм режисерки Ліси Геслов “Служила, як дівчина” – це відвертий погляд на кількох американок, які повертаються до мирного життя після служби в Іраку та Афґаністані. Поранені американські жінки-військові часто густо повертаються додому до суворої реальності, на яку рідко зважають і про яку рідко говорять. Даючи раду посттравматичному синдрому, відсутністю житла, розбитим родинам, тяжким хворобам, фізичним травмам та наслідкам сексуального насильства у війську, ці неймовірні жінки знаходять шляхи адаптуватися та побороти виснажливі випробування беручи участь у конкурсі “Міс американська ветеранка”. За підтримки засновниці конкурсу Джас Бут, яка сама раніше служила, ці жінки використовують досвід участі в конкурсі, аби знайти своє майбутнє та свою особистість, втрачену на полі бою.



Некрологи (2016)
Obit. (2016)



93 хвилини

Режисер: Ванесса Ґулд

Дарма ніхто не хоче розмовляти з ними на вечірках, адже автори некрологів – це надиво весела компанія. За десять годин до того, як газети потрапляють до поштових скриньок, – а тепер за десять хвилин до появи новини в інтернеті, – автор некролога працює наввипередки з часом, щоб підбити підсумки довгого й унікального життя в тексті на 1000 слів або менше. Потім деталі цього життя лишаються в культурній пам’яті поміж щоденних новин про війни, політику та результати футбольних матчів.

“Некрологи” – це перший документальний фільм, що досліджує світ таких авторів та предмет їхньої роботи. У центрі оповіді – леґендарна команда видання The New York Times, яка наповнює свою щоденну роботу журналістською завзятістю та літературним талантом… Це історія про тих, хто по гарячих слідах пише хроніку життя після смерті; фільм ставить чи не найважливіші питання, які виникають у кожного з нас – про життя, про пам’ять і про невідворотний плин часу. Зрештою, що в нашому світі не помирає?



Світ під твоїми ногами (2018)
The World Before Your Feet (2018)



96 хвилин

Режисер: Джеремі Воркмен

Ось уже понад шість років 37-річний Метт Ґрін втілює незвичну місію. Він прогулюється кожною вулицею в Нью-Йорку – це шлях довжиною в 13 тисяч кілометрів, що пролягає сотнями районів. Аби втілити цей проект, Метт звільнився з роботи, відмовився від квартири і тепер він живе приблизно на 15 доларів на день. Коли він не гуляє, Метт приділяє свій час вивченню нескінченних цікавинок, які трапляються йому на очі – від національних пам’яток до непоказних каналізаційних отворів. Попри те, що Метт присвятив роки свого життя такій пригоді, він достеменно не знає, навіщо це робить. Він просто відчуває потребу йти і шукати те, що дозволяє зрозуміти світ і людей, які його населяють.

Це історія особистої місії однієї людини – це шлях пізнання та людяності, що дозволяє побачити дива. Зрештою – це погляд на одне місто та людей, які його населяють. “Світ під твоїми ногами” неочікувано перетворюється на відображення всього нашого світу та його нескінченних можливостей.



Округ Гейл вранці та ввечері (2018)
Hale County This Morning, This Evening (2018)



76 хвилин

Режисер: Рамелл Росс

Кінофестиваль “Санденс” 2018 – Спеціальний приз журі

Номінаця на “Оскара”. Загалом 12 нагород і 21 номінація.

Автор фільму “Округ Гейл вранці та ввечері” пропонує проникливий та інтимний портрет місцевості та людей, що її населяють. У центрі стрічки ми бачимо п’ять років з життя Деніела Коллінза та Квінсі Браянта – двох афроамериканців з сільської місцевості округу Гейл в Алабамі. Коллінз навчається в коледжі та шукає на можливості, а Браянт стає батьком непосидючого сина – усе це показано у вільній для інтерпретацій поетичній формі, де перевага віддається неспішному спостереженню за митями життя. Глядачам пропонується пережити рутинне та надважливе, народження та смерть, банальне та витончене – усе це розкриває глибинну культуру реґіону та дає побачити, як непросто образ афроамериканської спільноти вплітається до збірного образу візуальної американської уяви.



Стенд-ап (2018)
Standing Up (2018)



76 хвилин

Режисер: Джонатан Міллер

Троє незвичайних гумористів-початківців ставлять на кін усе, що мають, аби знайти своє місце в безжальному світі нью-йоркського стенд-апу. Дейвід Фінклестін – ультраортодоксальний єврей із замкненої бруклінської секти кожним виступом ризикує виключенням зі своєї спільноти, але гумор – єдине, що втамовує Дейвідову всепоглинальну тривогу. Сара Паркс переїздить до Нью-Йорка, щоб стати зіркою комедії, але вона заледве може дати собі раду випадковими підробітками. Ризикуючи втратити своє помешкання, Сара намагається зробити собі ім’я в галузі комедії до того, як ця галузь знищить її. Раафат Тосс – успішний адвокат, що спеціалізується на персональних ушкодженнях; його батьки, які виїхали з Єгипту, всіляко вмовляють його покинути ідею зі стенд-апом. Але знуджений своєю професією, він готовий віддатися своїй пристрасті. Любов до комедійного жанру цих трьох людей випробовується знову й знову, відтак кожен мусить визначитися, на що готовий піти і чим пожертвувати заради сміху.



Винайти завтра (2018)
Inventing Tomorrow (2018)



105 хвилин

Режисер: Лора Нікс

Кінофестиваль “Санденс” 2018 – номінація на приз великого журі

Загалом одна нагорода та шість номінацій

Познайомтеся з пристрасними підлітками-винахідниками з усього світу, які створюють інноваційні рішення для боротьби з загрозами світовому довкіллю просто в себе вдома, водночас переживаючи сумніви та комплекси пубертатного віку. Вирушайте в подорож із цими надихаючими підлітками, які готують свої проекти для найбільшого в світі шкільного з’їзду з природознавства та науки – Міжнародної виставки науки та інженерства “Інтел” (ISEF), започаткованої Науково-громадським товариством.



Баскія: Вибух реальності (2017)
Boom for Real: The Late Teenage Years
of Jean-Michel Basquiat (2017)



78 хвилин

Режисер: Сара Драйвер

“Баскія: Вибух реальності” показує життя Жана-Мішеля Баскії до того, як він став знаменитим, а також Нью-Йорк, часи, людей і мистецькі рухи навколо нього, що сформували майбутнього художника. Режисерка Сара Драйвер, яка й сама брала участь у нью-йоркському мистецькому житті, тісно співпрацювала з його друзями та колеґами, які розпочали свою діяльність у той період, а це Джим Джармуш, Джеймс Нарес, Феб Файв Фредді, Ґленн О’Браєн, Кенні Скарф, Лі Квіноніс, Патріша Філд, Люк Санте й багато інших, показує раніше небачені роботи, записи і світлини. Зосереджуючись на спогадах і байках, стрічка використовує хроніку того періоду, а також музику й зображення, аби візуально відтворити минулу еру на тлі портрету Жана-Мішеля й Нижнього Мангеттена – ще до СНІДу, до президента Рейґана, до буму нерухомості й мистецтва – до того, як усіма почали рухати гроші та амбіції. Визначення слави, успіху й сили відрізнялися від теперішніх: якщо ти поет без цента за душею, але з виданою книжкою – це успіх. Все змінилося на початку 1980-х, але це історія про Нью-Йорк до змін.



ІНДІ ЛАБ.
Добірка короткого метру
Indi Lab 2019 shorts



180 хв.
Країна: Україна

Показ 10 короткометражних документальних стрічок, підготовлених протягом двох сесій учасниками лабораторії з кіновиробництва для молодих митців Indie Lab з різних регіонів України.

У перетворенні задуму на завершену короткометражну документальну стрічку авторам допомагають наставники-кінематографісти з України та США.


 
 


КРАЩІ ПРЕМ'ЄРИ

Кращі прем'єри


Europa Cinemas



Прес-конференц зал ''Сінематека''

Киев, портал заведений, Афиша событий

фрАза.ua

Радіо Київ ФМ


Copyright © КЦ “Кінотеатр “Київ”
Усі права захищені, 2002 - 2017
Створення сайту: © “SPS™ студія”
Програмування: © “AB Design”

назад | сьогодні | сеанси | анонси | новини | фестивалі | ціни | зали | кінотеатр | реклама | партнери |

кинопортал kinofilms Кино - Театр О Кино