Культурний центр ''Кінотеатр ''Київ''
сьогодні сеанси анонси новини фестивалі ціни зали кінотеатр реклама партнери
Dokudays
Культурний центр “Кінотеатр “Київ”
01004, м. Київ,
вул. Велика Васильківська, 19

Бронювання квитків: (044) 234-7381
Довідка: (044) 234-3380

facebook.com/kievcinema


online


14.03.2019


14.03.2019


14.03.2019


14.03.2019


7.03.2019


7.03.2019


7.03.2019


7.03.2019








24.01.2019


28.02.2019


БЛОК  ФЕСТИВАЛЬНОГО  КІНО

Фестивальне кіно


    ОПИС ФЕСТИВАЛЯ
Міжнародний фестиваль документального кіно
про права людини

Docudays UA
23-28/03
Фільми демонструються мовою оригіналу з українськими субтитрами
In original with Ukrainian subtitles



 
 
23/03 СУБОТА / SATURDAY

СИНЯ ЗАЛА / BLUE HALL

19:00-21:00
DОCU/АРТ / DOCU/ART


Окупований кінотеатр / Occupied Cinema
,
Сєнка Домановіч / Senka Domanovi?, Сербія, Хорватія / Serbia, Croatia, 2018, 87’

Фільм про войовничий протест молодих активістів після приватизації кінотеатру «Звезда» у Белграді, Сербія. Протестна діяльність об’єднала різні суспільні групи довкола спільної мети – змінити реальність, у якій вони живуть. Проте і уявлення активістів щодо цієї нової реальності виявилися дуже різними.

Occupied Cinema is a film about a guerrilla action initiated by young activists taking over the privatized cinema Zvezda in Belgrade, Serbia. This activity united various social groups that shared the same ambition – to change the reality in which they live. However, their views about what that reality should look like were not the same.

Обговорення / Q&A

Вхід за квитками / Entrance by ticket only

Мова оригіналу з англійськими та українськими субтитрами / Original language with English and Ukrainian subtitles

Купити квиток / To buy ticket:
http://docudays.ua/2019/movies/docu-art/okupovaniy-kinoteatr/



21:30 - 23:45
DOCU/ХІТИ / DOCU/BEST


Тато – мамин брат / My Father Is My Mother’s Brother
,
Вадим Ільков / Vadym Ilkov, Україна / Ukraine, 2018, 76’

У цьому зворушливому сімейному портреті богемний співак та художник стає батьком своєї п'ятирічної племінниці, коли психічне здоров'я його сестри погіршується. Несподіванно для себе він опиняється у ситуації, коли має балансувати між казками на ніч та провокативним мистецтвом, дитячими іграми та бурхливим нічним життям.

In this touching family narrative, a bohemian singer/artist becomes a father to his five-year-old niece when his sister's mental health deteriorates, and finds himself awkwardly balancing fairy tales and playtime with his rowdy nightlife and provocative art.

Обговорення / Q&A

Вхід за квитками / Entrance by ticket only

Мова оригіналу з англійськими / Original language with English subtitles

Купити квиток / To buy ticket:
http://docudays.ua/2019/movies/docu-khiti-2019/tato--mamin-brat/



 
24/03 НЕДІЛЯ / SUNDAY

СИНЯ ЗАЛА / BLUE HALL

19:00-21:00
DOCU/ХІТИ / DOCU/BEST


Запис ще триває / Still Recording
,
Ґіят Аюб, Саїд Аль Батал / Ghiath Ayoub, Saeed Al Batal, Сирія, Ліван, Катар, Франція, Німеччина / Syria, Lebanon, Qatar, France, Germany, 2018, 116’

«Запис ще триває» – це документальний фільм про студентів-художників Саїда та Мілада, які покидають Дамаск і їдуть до Думи – передмістя під контролем повстанців. За понад чотирирічний період фільм показує повсякдення двох друзів та їхніх знайомих на тлі змін, що відбуваються з Думою та її жителями, коли вони переживають визволення, воєнні дії, блокаду та голод. Було зафільмовано понад 500 годин матеріалу, де чоловіки постають перед складними питаннями про життя та смерть, революцію та збройне протистояння, мрії та сумніви, страх і любов, та використання мистецтва в світі загроженому руйнацією. Саїд і Мілад намагаються запустити арт-проект із графіті в Думі, але справи в осадженому місці погіршуються після хімічної атаки на східну Ґуту. Втративши одного з друзів, Мілад вирішує відновити арт-проект за допомогою друзів, малюючи яскраві графіті на сірих, зруйнованих стінах міста...

2018 – Венеційський МКФ, Приз глядацьких симпатій (Тиждень критиків), Нагорода Тижня критиків, Нагорода ім. Едіпо Ре, Нагорода ФІПРЕССІ, Нагорода «Чесна гра»; Міжнародний фестиваль документального кіно в Їглаві, Особлива відзнака журі конкурсу «Політичне висловлювання»

Still Recording is a documentary that follows art students Saeed and Milad, who decide to leave Damascus and go to Douma, a suburb under rebel control. Over more than four years, the film depicts the two friends and their acquaintances as they go about their daily lives, capturing the transformation of the city of Douma and its people as they go through liberation, war, siege and hunger. More than 500 hours of footage was shot, and the men face grave questions about life and death, revolution and armed struggle, dreams and doubts, fear and love, and the use of art in a world facing destruction. Saeed and Milad try to launch a graffiti art project in Douma, but things in the besieged city take a turn for the worse after a chemical attack on eastern Ghouta. After he loses one of his friends, Milad decides to revive the art project with the help of his friends by painting colourful graffiti on the grey, devastated walls of the city…

2018 – Venice Film Festival, Audience Award (Critics' Week), Critics' Week Award, Edipo Re Award, FIPRESCI Award, Fair Play Cinema Award; Jihlava International Documentary Film Festival, Special Mention of the Testimony on Politics Jury

Обговорення / Q&A

Вхід за квитками / Entrance by ticket only

Мова оригіналу з англійськими та українськими субтитрами / Original language with English and Ukrainian subtitles

Купити квиток / To buy ticket:
http://docudays.ua/2019/movies/docu-khiti-2019/zapis-shche-trivaye/



21:30-23:45
ІРАН. ОСОБИСТО / IRAN. PRIVATE


Близькі / Beloved
,
Ясер Талебі / Yaser Talebi, Іран / Iran, 2018, 65'

Життя пастуха важке і самотнє, але 80-річна іранка Фірузе любить мінливу природу, складне життя і своїх вірних корів. Вона крокує підйомами і схилами, збирає дрова і досі вправно лазить на дерева. Фільм показує працю цієї сильної духом жінки, яка розповідає про своє життя, де основні теми – робота і доля. Замолоду її віддали заміж за старшого чоловіка, із яким у неї 11 дітей. Ніхто з них зараз її не відвідує. Проводячи зиму в селі в долині, вона відчайдушно намагається зблизитися із дітьми. Проте Фірузе із нетерпінням чекає на ще одне літо у горах із коровами, незважаючи на поради вийти на пенсію. Це надзвичайний портрет однієї з останніх жінок-пастухів, яка займається традиційною справою, та нескореної жінки, для якої свобода понад усе. Ще один герой фільму – неймовірні барви природи.

Life as a herder is hard and solitary, but 80-year-old Firouzeh loves the ever-changing nature, the hard life and her faithful cows. She hikes across the rugged landscape, lugs bundles of wood and still nimbly climbs trees. Beloved follows this strong-minded woman in her work across the seasons as she tells the story of her life, with work and fate as the dominant themes. When she was a young girl, a marriage was arranged for her with an older man, with whom she had 11 children. But not one of them comes to visit her now. Spending the winter in the lowland village, she makes fervent efforts to get closer to her kids. Nevertheless, she looks forward to the prospect of spending another summer in the mountains with her cows, ignoring the well-meaning advice that she should simply retire. This striking portrait captures one of the last female herders working in the traditional way, an indomitable woman who ultimately chooses independence. The colours of nature – also a protagonist in the film – leap off the screen.

Обговорення / Q&A

Вхід за квитками / Entrance by ticket only

Мова оригіналу з англійськими та українськими субтитрами / Original language with English and Ukrainian subtitles

Купити квиток / To buy ticket:
http://docudays.ua/2019/movies/iran-osobisto/blizki/



 
25/03 ПОНЕДІЛОК / MONDAY

СИНЯ ЗАЛА / BLUE HALL

19:00-21:00
DОCU/АРТ / DOCU/ART


Дар / Gift
,
Робін МакКенна / Robin McKenna, Канада / Canada, 2018, 90’

Цей фільм натхнений класичним текстом Льюїса Гайда «Дар: творчість і художник у сучасному світі». У багатій на кінематографічні засоби стрічці переплітаються історії, що ґрунтуються на персонажах. На Північно-Західному узбережжі Тихого океану в Північній Америці молодий чоловік із корінного народу займається складною підготовкою до потлачу – щоб створити собі ім’я, віддавши все, що він має. У Римі, Італія, фабрика, окупована сім’ями мігрантів, перетворюється на живий музей, захищений барикадою з мистецтва, – зразок опору і безцінний дар. У піратській утопії фестивалю Burning Man авто, створене як арт-об’єкт у вигляді джмеля-мутанта, роздає мед у постапокаліптичному пустельному ландшафті. Тим часом в Окленді, Нова Зеландія, художник Лі Мінґвей готується до запуску «Звукового цвіту» – «трансформативного дару» пісні. «Дар» присвячений чомусь, що не можна виміряти чи порахувати, купити чи продати. Фільм досліджує паралелі між роботою художників та економікою дару. Це рефлексія про творчий процес, про причини, чому ми «працюємо на службі наших дарів». Це свято уяви.

Inspired by Lewis Hyde’s beloved classic The Gift: Creativity and the Artist in the Modern World, Gift is a richly cinematic film, interweaving character?driven stories. On North America’s Pacific Northwest Coast, a young indigenous man undertakes the elaborate preparations for a potlatch – to make a name for himself by giving everything away. In Rome, Italy, a factory occupied by migrant families is transformed into a living museum, protected by a barricade of art: a model of resistance, and an invaluable gift. In the pirate utopia of Burning Man, a mutant bumblebee art car distributes honey in a post-apocalyptic desert landscape. Meanwhile, in Auckland, New Zealand, artist Lee Mingwei prepares to launch Sonic Blossom – a ‘transformative gift’ of song. Gift is a tribute to something that can’t be measured or counted, bought or sold. Exploring the parallels between artists’ work and a gift economy, it’s a reflection on the creative process, the reasons we “labour in service of our gifts”, and a celebration of the imagination.

Обговорення / Q&A

Вхід за квитками / Entrance by ticket only

Мова оригіналу з українськими субтитрами / Original language Ukrainian subtitles

Купити квиток / To buy ticket:
http://docudays.ua/2019/movies/docu-art/dar/



21:30-23:45
DOCU/ХІТИ / DOCU/BEST


Домашні ігри / Home Games
,
Аліса Коваленко / Alisa Kovalenko, Україна, Франція, Польща / Ukraine, France, Poland, 2018, 86’

Історія Аліни, 20-річної дівчини з бідної київської родини, яка має шанс вирватися з нетрів життя завдяки футболу. Юна спортсменка на піку своєї кар’єри й очікує на запрошення до національної збірної України. Але життя приготувало для неї випробування: мама дівчини помирає, залишивши на неї молодших брата та сестру. Аліна мусить зробити вибір: футбол або сім’я.

2018 – Sheffield Doc/Fest, світова прем’єра; Одеський МКФ, приз за найкращий європейський документальний фільм; Мінський МКФ «Лістапад», найкращий документальний фільм

A story from the life of Alina, a 20-year-old girl from a poor family in Kyiv, who has a chance to be rescued through football. She’s about to join the Ukrainian national team when life poses a new challenge: girl's mother dies, leaving her with two little siblings. Now, Alina must choose between football and family.

2018 – Sheffield Doc/Fest, world premiere; Odesa IFF, Best European Documentary Award; Listapad Minsk IFF, Best Documentary Award

Обговорення / Q&A

Вхід за квитками / Entrance by ticket only

Мова оригіналу з англійськими субтитрами / Original language with English subtitles

Придбати квиток / To buy ticket:
http://docudays.ua/2019/movies/docu-khiti-2019/domashni-igri-2019/



 
26/03 ВІВТОРОК / TUESDAY

СИНЯ ЗАЛА / BLUE HALL

19:00-21:00
IРАН. ПРИВАТНО / IRAN. PRIVATE


У пошуках Фарідех / Finding Farideh
,
Курош Атає, Азадех Муссаві / Kourosh Ataee, Azadeh Moussavi, Іран / Iran, 2018, 88'

Повнометражний документальний фільм про іранську дівчину Фарідех, яку у 1976 році у віці 6 місяців залишили у храмі. Згодом її всиновила голландська родина, яка забрала її до Нідерландів, аби дати їй нове життя. Батьки обіцяли відвезти її до Ірану, коли їй виповниться 18, але не зробили цього, бо завжди вважали Іран занадто небезпечною країною. Дівчина долає свої страхи та самостійно вирушає до рідної країни, де знайомиться із трьома родинами, одна з яких може виявитися її біологічною сім’єю, і відкриває свою іранську ідентичність і культуру.

Finding Farideh is a feature-length documentary about an Iranian girl named Farideh, who was abandoned in a holy shrine in Iran when she was six months old in 1976, was then adopted by a Dutch couple, and left Iran to start her new life in the Netherlands. Her parents promised to take her to Iran when she turned 18, but it never happened because they always thought that Iran was a dangerous country to go to. Now, she overcomes her fears and starts a personal journey to her motherland Iran for the first time, to meet three families who claim to be her biological relatives, and to find out about her Iranian identity and culture.

Обговорення / Q&A

Вхід за квитками / Entrance by ticket only

Мова оригіналу з англійськими та українськими субтитрами / Original language with English and Ukrainian subtitles

Купити квиток / To buy ticket:
http://docudays.ua/2019/movies/iran-osobisto/u-poshukakh-faridekh/



21:30-23:45
DOCU/ХІТИ / DOCU/BEST


Острів голодних привидів / Island of the Hungry
Ghosts
,
Ґабріель Брейді / Gabrielle Brady, Німеччина, Велика Британія, Австралія / Germany, UK, Australia, 2018, 98’

На віддаленому острові в Індійському океані суходільні краби мільйонами мігрують із джунглів до води. У тих-таки джунглях розташований закритий Австралійський центр тимчасового перебування, де тисячі шукачів притулку замкнені на невизначений термін. Єдиний їхній зв’язок із зовнішнім світом – психотерапевтка По Лін Лі.

2018 – Кінофестиваль «Трайбека», найкращий повнометражний документальний фільм; Кінофестиваль Visions du Réel, приз Buyens-Chagoll; Аделаїдський МКФ, найкращий документальний фільм міжнародної програми

On an isolated island in the Indian Ocean, land crabs migrate in their millions from the jungle to the sea. The same jungle hides a high-security Australian detention centre where thousands of asylum seekers have been locked away indefinitely. Their only connection to the outside world is trauma counsellor Poh Lin Lee.

2018 – Tribeca Film Festival, Best Documentary Feature; Visions du Réel, Buyens-Chagoll Prize; Adelaide Film Festival, Best International Documentary

Вхід за квитками / Entrance by ticket only

Мова оригіналу з англійськими та українськими субтитрами / Original language with English and Ukrainian subtitles

Купити квиток / To buy ticket:
http://docudays.ua/2019/movies/docu-khiti-2019/ostriv-golodnikh-prividiv/



 
27/03 СЕРЕДА / WEDNESDAY

СИНЯ ЗАЛА / BLUE HALL

19:00-21:00
DOCU/ХІТ / DOCU/BEST

Мости часу / Bridges of Time,
Аудрюс Стоніс, Крістіне Бріеде / Audrius Stonys, Krist?ne Briede, Латвія, Литва, Естонія / Latvia, Lithuania, Estonia, 2018, 78’

У 1960-х роках кінематограф балтійських країн, які тоді ще входили до складу Радянського Союзу, переживав свою «нову хвилю». Такі режисери, як Герц Франк, Улдіс Браунс, Іварс Селекіс, Марк Соосаар, Андрес Сьоет, Робертас Верба, Генрікас Саблевічюс та Айварс Фрейманіс здобули міжнародне визнання завдяки поетичним документальним фільмам про життя та людяність. Своїми потужними візуальними образами і метафоричним підходом ці режисери відкидали пропаганду, яка на той час була офіційною мовою кіно. «Мости часу» повертаються до ще живих режисерів, які були частиною цього культурного руху опору. Уривки із їхніх фільмів протиставлені сучасному матеріалу, а деякі актори зі старих стрічок знову з’являються на екранах. Усі постарішали, все змінилося, проте життя, яке з екранів захоплювало глядачів ще у 1960-х, зберігає вічну красу.

2018 – Karlovy Vary IFF, world premiere; IDFA, official selection; Latvian National Film Festival, Latvian Film Prize

In the 1960s, cinema in the Baltic states, then still part of the Soviet Union, experienced its own new wave. Directors such as Herz Frank, Uldis Brauns, Ivars Seleckis, Mark Soosaar, Andres Sööt, Robertas Verba, Henrikas Šablevi?ius and Aivars Freimanis made a name for themselves internationally with poetic documentaries about life and humanity. Through their strong visual and metaphoric approach, these filmmakers rejected the propaganda that served as the official film language. Bridges of Time revisits the surviving filmmakers who were part of the cultural resistance movement. Excerpts from their films contrast with contemporary footage, and some of the people who featured in the films resurface. Everyone is older, everything has changed, but life as it leapt off the screen back in the 1960s retains a timeless beauty.

2018 – Karlovy Vary IFF, world premiere; IDFA, official selection; Latvian National Film Festival, Latvian Film Prize

Обговорення / Q&A

Вхід за квитками / Entrance by ticket only

Мова оригіналу з англійськими та українськими субтитрами / Original language with English and Ukrainian subtitles

Купити квиток / To buy ticket:
http://docudays.ua/2019/movies/docu-khiti-2019/mosti-chasu/



21:30-23:45
IРАН. ПРИВАТНО / IRAN. PRIVATE


24 кадри / 24 Frames,
Аббас Кіаростамі / Abbas Kiarostami, Іран, Франція / Iran, France, 2017, 105'

Проект «24 кадри» народився із творчо-метафізичної цікавості: що стається у миті до та після фотографування? Яке уявне «потому» приховане у світлині? Аби відповісти на ці запитання, Аббас Кіаростамі винайшов незвичайний технічний метод: обравши двадцять світлин з особистої колекції, він анімував та об’єднав їх. За допомогою цифрових засобів, прихованих тривимірних вставок і зелених екранів він оживив ці зображення минулого і спробував відтворити емоції, які відчував, знімаючи їх. Цей фільм, який протягом трьох років створювала команда іранських фахівців, залишиться останньою роботою майстра, котрий помер у Парижі в липні 2016-го у 76 років. Рідкісний і безцінний спадок одного з ключових режисерів в історії сучасного кіно.

2017 – Азійсько-Тихоокеанська кінопремія, Художня відзнака; 2018 – Приз Міжнародної спілки сінефілів (ICS)

The 24 Frames project was born from an interrogation that was both artistic and metaphysical: what happens in the moments before and after a photograph is taken? What imaginary hereafter does an image conceal? In order to answer such questions, Abbas Kiarostami invented a remarkable technical device: he selected twenty photographs from his personal collection, which he then animated and staged. Using digital tools, discreet 3D inserts and green screens, he resurrected those images of the past and tried to rediscover the emotions he felt when taking them. Made over three years with a crew of Iranian technicians, 24 Frames will remain as the final work of its creator, who died in Paris on 4 July 2016 at the age of 76. It is the rare and invaluable legacy of one of the most important film makers in the history of contemporary cinema.

2017 – Asia Pacific Screen Awards, Artistic Acknowledgement; 2018 – International Cinephile Society Awards, ICS Award

Вхід за квитками / Entrance by ticket only

Мова оригіналу з англійськими та українськими субтитрами / Original language with English and Ukrainian subtitles

Купити квиток / To buy ticket:
http://docudays.ua/2019/movies/iran-osobisto/24-kadri/



 
28/03 ЧЕТВЕР / THURSDAY

СИНЯ ЗАЛА / BLUE HALL

19:00-21:00
DOCU/ХІТИ / DOCU/BEST


Обережно, провалля! / Minding the Gap,
Бінґ Ліу / Bing Liu, США / USA, 2018, 98’

У самому серці «іржавого поясу» Америки розкинувся Рокфорд, – промислове місто штату Іллінойс. На людей, які зростають там, чекають лише безробіття та бідність. Але троє шкільних друзів знаходять відраду у скейтбордингу, а один із них, Бінґ Ліу, знімає на відео всі їхні пригоди. Йому вдається зафільмувати несподівану для них дорослість, із усіма безнадійними роботами, народженням дітей і роздумами про те, що означає бути людиною. Через багато років Бінґ повертається до рідного міста з’ясувати, що сталося із друзями дитинства. Режисер порушує майже всі правила документальних зйомок: з’являється у своєму власному фільмі, іноді говорячи просто в камеру. Подекуди «Обережно, провалля!» нагадує сеанс психотерапії, де режисер проживає насильство, якого зазнав від батька, і попереджає свого друга Зака про загрозу опинитися у такому самому замкненому колі алкоголізму та жорстокості. Зрештою Ліу блискуче реалізовує своє завдання, оскільки кожна деталь цього фільму щира. У ньому режисер змальовує дуже актуальний портрет американського покоління, якому загрожує забуття.

2018 – CPH:DOX, NEXT:WAVE Award, почесна відзнака; Фестиваль документального кіно DOXA, приз Найджела Мура; Канадський міжнародний фестиваль документального кіно Hot Docs, приз глядацьких симпатій; Sheffield Doc/Fest, глядацький приз; Кінофестиваль Санденс, особлива нагорода журі; 2019 – Оскар, номінація «Найкращий документальний фільм»

Deep in the heart of the American Rust Belt lies Rockford, Illinois. Growing up here, all you can look forward to is unemployment and poverty. But three high school friends find an outlet through skateboarding, and one of them, Bing Liu, films all their adventures. What he also captures is the abruptness with which they are catapulted into adulthood, with its dead-end jobs, babies, and reflections on what it actually means to be a man. Years later he returns to his hometown to find out what has happened to his friends. The director breaks pretty much every rule of documentary filming: he appears in his own film, and sometimes talks directly to camera. At one point Minding the Gap even resembles a therapy session, with the filmmaker processing the abuse he suffered from his father and warning his friend Zack that he’s in danger of ending up in the same vicious circle of alcoholism and violence. But Liu comes through with flying colours, because everything about this film is authentic. He uses it to paint a very topical portrait of an American generation that’s in danger of being forgotten.

2018 – CPH:DOX, NEXT:WAVE Award – Honourable Mention; DOXA Documentary Film Festival, Nigel Moore Award; Hot Docs Canadian International Documentary Festival, Top Audience Pick; Sheffield Doc/Fest, Audience Award; Sundance Film Festival, Special Jury Prize; 2019 – Academy Awards, Best Documentary Feature Nominee

#CHANGE IT

Вхід за квитками / Entrance by ticket only

Мова оригіналу українськими субтитрами / Original language with Ukrainian subtitles

Купити квиток / To buy ticket:
http://docudays.ua/2019/movies/docu-khiti-2019/oberezhno-provallya/



21:30-23:45
DOCU/ЮНІСТЬ / DOCU/YOUNG


Парування / Mating,
Ліна Марія Маннгаймер / Lina Maria Mannheimer, Швеція / Sweden, 2019, 90’
вік / age: 14+

Цілий рік Наомі й Едвін знімають дуже особисті та відверті відображення своїх життів. Вони встигають познайомитися, закохатися та розійтися. Проте вони не покидають одне одного – між ними зароджується неповторна дружба. Їхні відео виходять за межі соціальних медіа і будь-яких масок. Ми маємо змогу побачити нецензуровані думки двох 20-річних про життєві труднощі та стосунки.

For a year, Naomi and Edvin film themselves; the result is an intimate and raw portrait of their lives. They meet, fall in love and break up. However they don’t give up on each other, and a unique friendship emerges. Their filming allows us behind the façade of social media - or any other kind. We get to witness the uncensored thoughts of two 20-year-olds about life’s challenges and relationships.

Вхід за квитками / Entrance by ticket only

Мова оригіналу з англійськими та українськими субтитрами / Original language with English and Ukrainian subtitles

Купити квиток / To buy the ticket:
http://docudays.ua/2019/movies/docu-yunist/paruvannya/



КРАЩІ ПРЕМ'ЄРИ

Кращі прем'єри


Europa Cinemas



Прес-конференц зал ''Сінематека''

Киев, портал заведений, Афиша событий

фрАза.ua

Радіо Київ ФМ


Copyright © КЦ “Кінотеатр “Київ”
Усі права захищені, 2002 - 2017
Створення сайту: © “SPS™ студія”
Програмування: © “AB Design”

назад | сьогодні | сеанси | анонси | новини | фестивалі | ціни | зали | кінотеатр | реклама | партнери |

кинопортал kinofilms Кино - Театр О Кино